DODATKOWE ZNAKI DROGOWE
DODATKOWE ZNAKI DLA KIERUJĄCYCH TRAMWAJAMI
AT-1 - sygnalizacja świetlna
AT-2 - sygnalizacja świetlna wzbudzana
AT-3 - niebezpieczny zjazd
AT-4 - stromy podjazd
AT-5 - ruch kolizyjny
BT-1 - ograniczenie prędkości
BT-2 - koniec ograniczenia prędkości
BT-3 - blokada zwrotnicy prze przejazdami kolejowymi
BT-4 - stop - zwrotnica eksploatowana jednostronnie
DODATKOWE ZNAKI DLA KIERUJĄCYCH TRAMWAJAMI NIEPUBLIKOWANE
W ROZPORZĄDZENIU O ZNAKACH DROGOWYCH
pierwszeństwo przejazdu na ostrym łuku torów
pierwszeństwo dla nadjeżdżającego z przeciwka na ostrym łuku torów
izolator sekcyjny
punkt zatrzymania tramwaju
zwrotnica elektryczna lewoskrętna
zwrotnica elektryczna prawoskrętna
sygnalizacja świetlna lub dźwiękowa
przystanek techniczny - obowiązkowe zatrzymanie tramwaju
granica zasilania
zwrotnica sterowana za pomocą systemu TRACK
pierwszeństwo dla tramwajów nadjeżdzających z przeciwka. Występuje na odcinkach torowisk o zbyt małej odległości osi torów
pierwszeństwo przejazdu na odcinku torowiska o zbyt małej odległości osi torów
koniec odcinka o zbyt małej odległości osi torów. Odwołanie dwóch poprzednich znaków
początek działania czujnika podczerwieni
koniec działania czujnika podczerwieni
miejsce podłączenia kabla zasilającego sieć trakcyjną
miejsce podłączenia kabla powrotnego sieci trakcyjnej
odłącznik sieciowy
słup trakcyjny z odgromnikiem
granica zasilania podstacji trakcyjnej
stop - sygnalizacja obsługiwana ręcznie
jazda pod kontrolą hamulca
tarcza "STÓJ" - tymczasowe zamknięcie toru na czas robót
Preferowana przeglądarka: Internet Explorer
Wizerunki znaków drogowych zostały pobrane ze strony pl.wikipedia.org.